Tak. Tusind tak.
Jeg er nu tilbage i Danmark og forsøger pt. at lande mentalt. Det er skønt at være hjemme hos venner og familie igen. Jeg tror dog der går nogle dage, inden jeg er tunet helt ind på hverdagen og livet herhjemme. Lige nu forsøger jeg bare at være, tage en time ad gangen og give kroppen lidt ro. Jeg har et stort behov for at gå. Det er som om min krop slet ikke kan forholde sig til, at sidde stille. Det må også være noget af en omvæltning for den. Jeg går små korte ture og forsøger, at balancere…
